Technická podpora

Na základě tohoto formuláře vám poskytneme technickou podporu našich služeb a zařízení. Vyplňte prosím pečlivě požadované údaje, díky kterým lépe a rychleji zareagujeme. Budeme vás následně kontaktovat s řešením.

Základní údaje
Stav vašeho účtu
Přihlásil/a jsem se ke svému účtu na https://muj.fayn.cz a ověřil/a jsem, že stav kreditu je kladný, nebo jsem zkontroloval/a, že mám uhrazeny všechny faktury ve splatnosti a nejsem v upomínkovém procesu.
Stav internetové linky
Zvolte, zda vám spolehlivě funguje internetové připojení, které využíváte pro provoz VoIP linky.

Provoz pevné linky VoIP je závislý na funkčním internetovém připojení. Pokud nemáte v pořádku internetové připojení, kontaktujte nejprve svého správce IT nebo poskytovatele internetu a vyřeště situaci s ním. Funkčnost internetu si ověříte například takto: Na zařízení připojeném do stéjné sítě jako telefon otevřete svůj oblíbený webový prohlížeč a zobrazte si například www.fayn.cz. Pokud vidíte kompletní webovou stránku, vaše internetové připojení funguje. 

Koncové zařízení
Specifikujte přesný typ vašeho koncového zařízení, výrobce a typové označení modelu. Například: Well 3170IB.
Projev závady
Koncové zařízení
Specifikujte přesný typ vašeho koncového zařízení, výrobce a typové označení modelu. Například: Samsung Galaxy S3 Mini VE.
Projev závady