You must have JavaScript enabled to use this form. Základní údaje Zadejte číslo na kterém evidujete potíže * Vaše jméno a příjmění Kontaktní e-mail * Kontaktní telefon Kdy vás můžeme kontaktovat kdykoli09:00 – 11:0012:00 – 14:0014:00 – 16:0016:00 – 17:00 Potíže se týkají * Pevné linky VoIP Mobilních služeb Stav vašeho účtu Účet je v pořádku * Stav účtu je v pořádku Přihlásil/a jsem se ke svému účtu na https://muj.fayn.cz a ověřil/a jsem, že stav kreditu je kladný, nebo jsem zkontroloval/a, že mám uhrazeny všechny faktury ve splatnosti a nejsem v upomínkovém procesu. Stav internetové linky Internetové připojení * Je funkční Není funkční Nevím Zvolte, zda vám spolehlivě funguje internetové připojení, které využíváte pro provoz VoIP linky. Způsob připojení k internetu * ADSL, VDSL, xDSL (většinou poskytuje O2 nebo T-Mobile) Kabelová TV, kabelové rozvody, optika (např. UPC, NETBOX, O2 aj.) Lokální Wi-Fi bezdrátový internetový poskytovatel (anténa na střeše a podobně) Mobilní internetové připojení Jiné Nevím Typ použitého modemu/routeru * Koncové zařízení Koncové zařízení * Specifikujte přesný typ vašeho koncového zařízení, výrobce a typové označení modelu. Například: Well 3170IB. Zařízení zakoupeno * Zakoupeno u FAYN Zakoupeno jinde Zařízení v záruce Je v záruce Není v záruce Projev závady Popis závady * Koncové zařízení Koncové zařízení * Specifikujte přesný typ vašeho koncového zařízení, výrobce a typové označení modelu. Například: Samsung Galaxy S3 Mini VE. Zařízení zakoupeno * Zakoupeno u FAYN Zakoupeno jinde Zařízení v záruce Je v záruce Není v záruce Projev závady Typ závady * Není signál a před chvílí byl Není signál trvale Nefungují MMS Nefungují mobilní data (internet) Nefunguje mi roaming Jiná závada (specifikujte níže) Popis závady