Reklamace zařízení

Mrzí nás, že jste zaznamenali potíže. Uděláme vše pro to, aby se situace vyjasnila a aby byla co nejrychleji napravena. 

Informace o výrobku/zboží
Zařízení musí být v záruce. Pozáruční servis neposkytujeme – v případě zájmu o pozáruční servis si prosím dohledejte servis na webu výrobce.
Uveďte prosím obsah balení, které zásíláte. Nezapomeňte přiložit související části zařízení, například napájecí adaptér.
Informace o zákazníkovi
Vyplňte pouze pokud podáváte reklamaci jako fyzická osoba – podnikatel, nebo jako právnická osoba (firma).

K reklamovanému zařízení je zapotřebí přiložit kopii faktury, reklamace bez dokladu nebude uznána.
Zařízení je zapotřebí adekvátně zabalit a balík před odesláním vyfotit pro případnou reklamaci poškození přepravcem.

Pokud chcete, můžete rovnou nahrát naskenovanou fakturu nebo záruční list. Dokumentaci však můžete přiložit také fyzicky do zásilky.
Soubory musí být menší než 2 MB.
Povolené typy souborů: jpg jpeg png pdf zip.

V případě nesouhlasu s vyřízením Reklamace se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), případně další subjekty, které splňují zákonné požadavky na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR).