Žádost o vrácení platby

Jestliže jste nám zaslali mylnou platbu, nebo u nás máte přeplatek vzniklý mylnou platbou, pomocí tohoto formuláře o danou částku můžete zažádat. Mylnou platbou se rozumí taková platba, která neodpovídá přesným parametrům faktury, tedy není v přesné výši, nebo nemá správný variabilní symbol. Takové platby automatizovaně nezpracováváme. 

Účastník
Uveďte zákaznické číslo ID účtu, který se vztahuje k požadavku (je k nalezení vpravo nahoře po přihlášení do muj.fayn.cz).
Uveďte e-mailovou adresu, která je uvedena jako kontaktní pro váš zákaznický účet.
Transakce
Uveďte kompletní číslo účtu, včetně předčíslí, čísla a kódu banky.
Pokud přiložíte potvrzení o platbě, které si stáhnete například ze svého internetového bankovnictví nebo naskenujete výpis ze svého bankovního účtu, pak zrychlíte řešení situace. Nemusíte pak také vyplňovat některé další údaje, které již obsahuje přiložené potvrzení.
Soubory musí být menší než 2 MB.
Povolené typy souborů: jpg jpeg png pdf zip.
Uveďte číslo účtu, kam si přejete částku vrátit. Včetně předčíslí, čísla a kódu banky.
Po potvrzení výše přeplatku fakturačním oddělením vám bude platba odeslána do 14 dnů. Vrácení platby se řídí ceníkem doplňkových služeb.