You must have JavaScript enabled to use this form. Účastník Zákaznické číslo ID * E-mail * Vaše jméno a příjmení * Firma Vyplňte pouze pokud podáváte reklamaci jako fyzická osoba – podnikatel, nebo jako právnická osoba (firma). Specifikace reklamace Reklamované období * Den Den12345678910111213141516171819202122232425262728293031 Měsíc MěsícBřeDubKvě Rok Rok2025 Spočívá-li vada veřejně dostupné telefonní služby elektronických komunikací v nesprávně vyúčtované ceně za poskytnutou službu, má Účastník právo reklamovat vyúčtování ceny do 2 měsíců od doručení vyúčtování, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek na povinnost zaplatit za poskytnuté služby ve lhůtě splatnosti uvedené na faktuře. Předmět reklamace * Uveďte prosím co nejpřesněji konkrétní položky vyúčtování, kterých se reklamace týká.